الاچیق تنهایی
الاچیق تنهایی

الاچیق تنهایی و رازها


اس ام اس های عاشقانه

کاش می شد همدلی را قاب کرد،ساکنان شهر غم را خواب کرد

کاش می شد نور چشمان تو را،جانشین تابش مهتاب کرد . .

به سلامتی اون با مرامی که گرمای دستتو تو اوج سرما با گرمای بخاریه ماشینه یکی دیگه عوض نمی کنه


+++++++++++++++

برای پروانه شدن پیله ی دستان تو کافیست،

مرا محکم تر در آغوش بگیر...

+++++++++++++++

هرتبی

تب عشق نیست

گاهی وقتا

بعضی تب ها

از عفونت هوسه.....!

+++++++++++++++

دستانت ، حلقه میزنند به دور کمرم ...!

این تنها <پــرانتـز> دوست داشتنی ِ زندگی ِ من است ...!

+++++++++++++++

نازی که ز لبخند گل یاس هویداست / زیبایی عشق است که در چشم تو پیداست

+++++++++++++++

عشق یعنی : چون خورشید تابیدن بر شبهای دوست و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست.

+++++++++++++++

سکوت یعنی یه حرف که رو لبمه ، یه شرم که تونگامه ، یه ارزو که تو سینمه ، سکوت یعنی دوستت دارمعشق یعنی یک شهاب و یک سراب
عشق یعنی یک سلام و یک جواب
عشق یعنی یک نگاه و یک نیاز
عشق یعنی عالمی پر رمز و راز
عشق یعنی همچو لیلا دلخون شدن
یا چو مجنون راهی صحرا شدن
عشق یعنی تیشه ی فرهادها
عشق یعنی عالم فریادها...

فرستنده : محمد فاطمی از روستای چغان

++++++++++++++++++

هیچگاه پاکنی ساخته نمیشودتامحبت توراازصفحه دلم پاک کند


++++++++++++++++++

یه خار همیشه مواظب گلشه ، اگه به گلش دست بزنی خونت رو میریزه! همیشه خارتم!


++++++++++++++++++

- --- - - - - >

سر فلش رو به سمت قبله کن.
کردی؟
به همین قبله دوستت دارم* واسم عزیزی.


++++++++++++++++++

اتل متل ستاره .. اصلا چرا ستاره؟!! تو خورشیدی تو نوری ... دوستت دارم بدجوری..


++++++++++++++++++

چون که مقصودتویی منت ساقی نکشم شوق دیدارتودارم غم باقی نکشم.



++++++++++++++++++

من گذشتم از غرورم تا رسیدم به نگاهت ، من قسم خوردم بمونم تا قیامت درکنارت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, |

 


سلام من سحر هستم و این وبو واسه دلتنگی های همه درست کردم
sahar12342003@yahoo.com

 

سحر

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الاچیق تنهایی و آدرس alcove.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زهرااحمدی(طنین)
اخبار هنرمندان1
اخبار هنرمندان2
گالری عکس سلنا گومز و جاستین بیبر2
دل شكسته1
مطالب باحال
کلبه تنهایی
تا ابد دوست دارم
عشق من و تو!
گالری عکس سلنا گومز
گالری عکس سلنا گومز و جاستین بیبر
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

 

ای بابا
بی شرح
سیب
پایان قصه
خداحافظ
اس ام اس
چقدر؟
نصیحت

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 315
بازدید کل : 48303
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1